• همه چیز در مورد سطل زباله شهری

یکی از مواردی که در شهرها مورد توجه قرار میگیرد موضوعمبلمان شهری است. مبلمان شهری شامل نیمکت های پارکی، نیمکت های فلزی، پایه چراغ های دکوراتیو و مواردی از این قبیل می باشد. یکی از مهم ترین مواردی که در بحث مبلمان شهری مورد بررسی قرار میگیرد مخازن زباله شهری است که ما در این پست به آن می پردازیم پس با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

سطل زباله شهری

به محل هایی که برای جمع آوری زباله در شهرها و درمکان های مختلف شهر جاسازی می شوند تا از بروز هرگونه ویروس یا باکتری برای مردم جلوگیری کند مخازن زباله شهری گفته می شود. این مخازن شهری دارای انواع مختلف هستند که هر کدام مخصوص جایی مناسب می باشند. ما در ادامه به انواع آنها می پردازیم.

 

  • انواع مخازن زباله(سطل زباله شهری)

همان طور که قبلا اشاره شد مخازن زباله  به طور کلی دارای انواع متفاوت هستند که هر کدام با توجه به نوع درخواست مشتری و شرایط پروژه مورد استفاده قرار می گیرند.

  • مخازن زباله مکانیزه: این نوع از مخازن خود به دو دسته محدب و مکعب تقسیم می شوند. اصول ساخت این نوع از مخازن بر پایه ضخامت 5/1 تا 2 میلی متر است.اما اکثر آنها با ورق هایی از جنس گالوانیزه ساخته می شوند. چرا که مقاومت آنها در برابر هرگونه شرایط جوی و آب و هوایی نامناسب مانند طوفان، تگرگ و باران های سنگین بسیار زیاد است. نکته جالبی است که بر روی برخی از انواع آنها ترجیحا درب طراحی می شود تا از خروج هرگونه بوی بد یا ویروس و کثیفی به محیط جلوگیری شود. این مخازن دارای 4 چرخ هستند که با کمک ماشین جابه جا و تخلیه می شوند و دو چرخ آن دارای ترمز است که برای حمل و نقل آن آسان باشد. حجم تقریبی این مخازن بین 660 تا 770 لیتر می باشد.

بیشتر بدانیم : سطل زباله گالوانیزه چیست ؟

  • مخازن زباله های پارکی : این مخازن از جنس فلز و البته در فواصل کم از یکدیگر جا سازی می شوند. اهمیت آنها درست زمانی مشخص می شود که در پارک و فضاهای سبز دیده می شوند.نکته منفی که این مخازن زباله پارکی دارند، حجم و گنجایش بسیار کم آنها است چرا که باید زود به زود تخلیه شوند.این در حالی است که در اشکال، سایزهاو رنگ های متنوع تولید می شوند با این حال انتخاب آنها بر اساس درخواست مشتری است.

مخازن زباله پارکی به طور کلی شامل 3 دسته هستند:

  • لوله ای شکل: شکل آنها ساده و البته بسیار ارزان تر از انواع دیگر مخازن زباله ای پارکی است. جنس آنها از فلز خاصی است و به همین دلیل طرفداران خاص خود را دارد. اسکلت بندی این سطل های زباله محکم و فولادی هستند . از سوی دیگر برخی از این مخازن زباله دوقلو طراحی می شوند.

مخازن شهری

  • CNC: این مخازن درشکل ها و طراحی های خاص ساخته می شوند جنس آنها از فولاد مخصوصی است که این فولاد از خراب شدن آن در برابر هر گونه شرایط جوی مقاومت خواهد داشت. این نوع از مخازن بسیار گران هستند اما فوق العاده کاربردی. معمولا طوری طراحی می شوندکه با نیمکت های مختلف پارکی هم خوانی داشته باشند.
  • چدنی : حجم این نوع از سطل های زباله بسیار کم است. اما زیبایی خاصی دارند چرا که اکثرا دسته های چدنی شکل دارند.دوام آنها بالا است اما حجم آنها 40 لیتر می باشند. به همین دلیل است که در هر جایی از آنها استفاده نمی شود.

 

در حال حاضر ما با انواع مخازن زباله شهری آشنا شدیم حال بهتر است درباره قیمت این مخازن اطلاعاتی بدست بیاوریم در قسمت بعدی ما در این مورد توضیحاتی خواهیم داد.

 

  • قیمت مخازن زباله شهری

اصولا سطل های زباله قیمت های متفاوت دارند که هر کدام از آنها بر اساس ویژگی ها و مشخصات خاصی قیمت گذاری می شوند. برای همین منظور بهتر است که هدف خود را از خرید مخازن زباله شهری بدانیم تا راحت تر و مناسب تر بتوانیم خریداری کنیم. با این منظور می توان گفت سه ویژگی مشخص در نحوه قیمت گذاری آنها وجود دارد.

  • جنس مخازن زباله شهری بسیار تاثیر مستقیم دارد.
  • اندازه سطل های زباله.
  • درب دار بودن سطل های زباله شهری.

به طور کلی سطل های زباله دارای ویژگی های مشخص هستند.که ما در ادامه به بررسی هر کدام از این ویژ گی ها می پردازیم.

 

  • ویژگی های مخازن شهری زباله

 

  1. بهترین انتخاب برای زمانی است که در آن محل مشخص سطل زباله زیاد جا سازی شده است. 
  2.  امکان تخلیه مکانیزه دارد.
  3. دستگیره های تخلیه زباله با لوله هایی فلزی تقویت می شوند.

تولیدی سطل های زباله با کیفیت کامل ساخته و جا سازی می شوند. با این حال تولید کنندگان بسیار زیادی هستند که این مخازن را وارد بازار می کنند. در ادامه نگاه مختصری به تولید کنندگان داریم.

  • تولید کنندگان معتبر مخازن شهری

همان طورکه می دانید هر محصولی دارای برند می باشد که معروف ترین آنها عبارتند از:

هوم کت، سبلان، لیمون می توان اشاره کرد. اینکه از چه موادی برای تولید این مخازن استفاده می شود در واقع می تواند تفاوت قیمت را برای خریدار مشهود نماید.

سخن آخر ...

سطل های زباله شهری یا مخازن زباله شهری یکی از مهم ترین مواردی است که در قسمت مبلمان شهری باید در مکان های مشخص و مناسب جاسازی شوند. شرکت مهانور تولید کننده انواع مختلف مبلمان شهری است که یکی از بهترین موارد تولیدی آن سطل های زباله شهری است. این شرکت با یک دهه فعالیت توانسته جای خود را در بین مشتریان خود پیدا کند.

 

برچسب ها : مخزن زباله گالوانیزه,قیمت سطل زباله گالوانیزه 770 لیتری,قیمت سطل زباله مکانیزه شهری,قیمت سطل زباله 1100 لیتری,قیمت سطل زباله پلی اتیلن,چرخ سطل زباله فلزی,تولیدی سطل زباله,قیمت سطل زباله شهری,قیمت سطل زباله شهری پلاستیکی,سطل زباله شهری ترب,قیمت سطل زباله شهری فلزی,تولیدی سطل زباله گالوانیزه,

 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید