• نکاتی درباره پایه چراغ های دکوراتیو | پایه چراغ های خیابانی

زیبا سازی و نور پردازی دو واژه در کنار هم باشکوه را تشکیل می دهند که برای یک شهر حتما باید رعایت شود. انواع پایه چراغ ها و چراغ های مختلف می توانند نقش بسیار مهمی را در این زیبا سازی داشته باشند.

ما دراین پست می خواهیم به برخی از نکته های کوچکی که مربوط به پایه چراغ های دکوراتیو هستند بپردازیم پس با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

 

  • نکته اول: مواد مصرفی پایه چراغ های دکوراتیو چیست؟

همان طور که از نام این پایه چراغ ها مشخص است از این پایه چراغ ها به عنوان پایه هایی که حالت دکوراتیو دارند و برای زیبا سازی و نورپردازی استفاده می شوند. بیشترین کاربردهایی که این پایه چراغ ها دارند جهت روشنایی و نورپردازی بلوارها، اتوبان ها، خیابان ها، پارک ها و فضاهای سبز است.

 

  • نکته دوم: ویژگی های اساسی پایه چراغ های دکوراتیور

همان طور که می دانید پایه چراغ های روشنایی دکوراتیو به دو نوع لوله ای و چند وجهی تقسیم بندی می شوند اما حتما باید ویژگی های زیر را داراباشند:

  1. اصولا ارتفاع این پایه ها از 3 متر حداقل تا 14 متر حداکثر تولید می شوند.جالب است بدانید که محاسبه ارتفاع پایه ها با توجه به سرعت باد در فضاء مورد نظر تعیین می شود.
  2. حتما باید از پوشش های گالوانیزه ویا حتی با رنگ های یک طرفه و گاها دو طرفه.
  3. معمولا از فونداسیون های پیش ساخته شده تولید می شوند. این کار باعث می شود که نصب سریع و راحتی داشته باشند.
  4. رنگ های متنوع دارند و در طرح های مختلف تولید می شوند.
  5. اصولا برای کنترل برق از لامپ های کم مصرف استفاده می شود.
  6. جنس آنها از مقاومت بالایی برخوردار است به طوری که در برابر هر گونه شرایط جوی و آب و هوایی مانند سرمای شدید و گرمای شدید، طوفان، تگرگ، برف ،باران و مواردی از این قبیل دچار آسیب دیده گی نخواهند شد.
  7. بر خلاف ظاهرشان که حتما باید از مواد سمی تولید شوند با این حال باید بدانید که این گروه از لامپ ها و پایه چراغ های دکوراتیو دوستدار طبیعت هستند و اصلا از مواد شیمیایی تولید نمی شوند.
  8. دارای ابعادی مناسب هستند به همین دلیل است که از آنها می توان به عنوان پایه چراغ های دکوراتیو خیابانی، دیواری،لوله ای، چند وجهی استفاده کرد. انتخاب نوع آنها بستگی به درخواست مشتری دارد که با توجه به شرایط پروژه تغییر خواهد کرد.

 

  • نکته سوم: برای خرید پایه چراغ دکوراتیو چه کاری باید انجام دهیم؟

بهتر است برای خرید پایه چراغ های دکوراتیو دقت داشته باشیم. از تولید کنندگانی خریداری شود که بدانیم جنس آنها از مواد اولیه مرغوب است و این محصولات تا مدت های طولانی در هر شرایط جوی قابل استفاده است.

در نظر داشته باشید که تولید کنندگان معتبر این محصولات حتما باید رزومه خوبی داشته باشند تا بتوانند کار شما را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. شرکت مهانور با توجه به سابقه 10 ساله خود توانسته این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهد .

 

  • نکته چهارم: قیمت ارزان، قیمت مناسب مسئله این است.

در نظر داشته باشید که اگر جنس خریداری شده شما از تولید کنندگانی باشد که مواد مناسب و مرغوب را استفاده نمایند در نتیجه شما هیچگاه نمی توانید چراغ روشنایی را از بین ببرید. پس همان طور که قبلا هم اشاره شد بهتر است خرید و سفارش خود را از تولید کنندگان معتبر انجام دهید.

 بیشتر بدانیم : چراغ خیابانی|چراغ دکوراتیو چیست ؟

  • نکته پنجم: طرح های مختلف و متنوع دارند.

این نوع از پایه چراغ های دکوراتیو دارای تنوع بسیار زیادی هستند اصولا هم به شکل سنتی و هم به شکل مدرنیته ساخته می شوند با این حال طراحی های آن بستگی به سلیقه مشتری و طراحان سرشناس آن تولید کننده محترم می باشد.

 

  • نکته ششم: تولید کنندگان پایه چراغ های دکوراتیو ال ای دی:

یکی از انواع پایه چراغ های دکوراتیو ال ای دی ها هستند که در رنگ ها و اشکال هندسی متنوعی تولید می شوند. آنچه که برای این نوع از چراغ ها اهمیت دارد این است که در هزینه ها صرفه جویی می شود. طراحی آنها در تمام فضاها به گونه ای است که در تمام مکان ها از آن استفاده می شود.

جالب است بدانید علاوه بر زیبایی در صرفه جویی هزینه ها کمک بسیاری را به همراه دارد. به طوری که در نوردهی و کیفیت آن تاثیری ندارد. در این گونه محصولات حدود 90 درصد انرژی  به نور تبدیل می شود در حالی که در لامپ های قدیمی فقط 10 در صد به نور تبدیل می شود. به همین دلیل است که این نوع از چراغ ها به هیچ عنوان گرما از خود تولید نمی کنند.

 

  • نکته هفتم: تیر های برق دکوراتیو

همان طور که قبلا هم اشاره شده است تیر های برق دکوراتیو هم مانند پایه چراغ های دکوراتیو طراحی می شوند که باعث زیباسازی بیشتر محیط می شود. فقط احتمال اینکه این پایه های تیر برق قدر و توان بیشتری نسبت به پایه های چراغ روشنایی داشته باشند بیشتر است. با این حال کارکرد هر دو شبیه به یکدیگر است.

 

سخن آخر ...

بهتر است قبل از هر گونه خرید و سفارش حتما محیط خود را ارزیابی و بر اساس نیاز خود خریداری کنید . با این حال شرکت مهانور با سابقه ای بالا می تواند در این مورد به شما کمک کند تا حامل کم ترین هزینه ها شوید.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید